Natura-li צבעי שיער טבעיים

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

צבעי את שיערך באופן טבעי

צבעי את שיערך באופן טבעי - צבע חינה לשיער עם צמחי מרפא, מעולה לקרקפת רגישה, נגד קשקשים, נגד נשירת שיער, ללא אמוניה, ללא PPD וללא קרם חמצן, צבעי את שיערך באופן טבעי לבריאות השיער והקרקפת

צבעי את שיערך באופן טבעי באמצעות חינה וצמחי מרפא.

זה היה יום שמח במיוחד ביום שבו הבנתי שאפשרי לצבוע את השיער באופן טבעי ופשוט באמצעות חינה וצמחי מרפא מבלי להפוך בהכרח את הראש לאדום.

אתן בטח תוהות: להשתמש בצבעי חינה והשיער לא הופך לאדום או כתום? איך זה?

"הסוד" הוא, התמהיל של החינה (lawsonia inermis) שהוא 100% טבעי, מעורב יחד עם צמחי מרפא שגם להם תכונות של צבע, מאפשר להשיג תוצאה נפלאה במגוון צבעים.
צבעי חינה לשיער הם האלטרנטיבה הטבעית היום לצבעי שיער כימיים.
צבעי השיער הטבעיים, איך אומרים באנגלית They will rock your hair
ישאירו אותו בריא, מבריק, שופע עם גוונים מדהימים וייחודים של הצבע.

צבעי את שיערך בצבעי השיער הטבעיים והידועים ביותר שיש:

החינה או בשמה המקורי, לוסונייה אינרמיס, אבקת הצביעה נגזרת מהעלים היבשים והמאובקים של צמח הלוסוניה אינרמי ומעובדים במדינת רג'סטאן בהודו.
אם מערבבים את אבקת החינה עם צבעי צמחים אחרים השיער מקבל גוונים טבעיים של חום מדהים, הכל על פי התערובת של אבקות הצמחים שיש בשקית הצבע שלנו.

צביעת השיער בצבעי חינה וצמחי מרפא מעניקה טיפול מצוין לשיער שמנוני, מחזק את השיער, ונותנת שיער מבריק יותר ויותר עם כל צביעה.

לצבעי השיער שלנו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות, החינה מנקה ומשחזרת את ה- pH של הקרקפת ומזרזת את צמיחת השיער.

שערות לבנות בהכרח לא צריכות להיות בעיה!

אם את מצליחה למצוא את השילוב הנכון של צבעי חינה עם צמחי המרפא, תוכלי לא רק לצבוע את השיער שלך באופן טבעי, אלא תהיה לך גם הפתעה נעימה לגלות בשיער פסים צבעוניים, טבעיים וייחודיים.

חשוב לזכור כי לכל אישה תהיה תוצאה שונה במקצת על בסיס צבע השיער הטבעי שלה.
שימי לב
כדי לוודא שאת שלמה לחלוטין עם התוצאות, כדאי תמיד לעשות בדיקה על קווצת שיער נסתרת לפני צביעת השיער, כדי למנוע הפתעות לא נעימות.

 

למה מומלץ לחבוש כובע שינה?

כובע שינה מסייע במניעת קשרים סבוכים שעלולים לגרום לשבירת השערה. כאשר השיער מוכנס בבטחה לתוך הכובע, מעשה זה מקטין את הסבירות להתעורר עם שיער סבוך ונפוח, מה שהופך את שגרת הבוקר שלך לחלקה יותר. הטבה נוספת של חבישת כובע שינה – פחות קרזול וקצוות מפוצלים. מוצר זה מגן על השיער שלך מחיכוך בזמן השינה, מה שממזער קרזול ושבירה ומקטין את הסיכון לקצוות מפוצלים.

קרא עוד »
מולטני מיטי לצמיחת שיער, החלקה והסרת קשקשים

2 thoughts on “צבעי את שיערך באופן טבעי

כתיבת תגובה

Scroll to top