Natura-li צבעי שיער טבעיים

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

צבעי שיער על בסיס חינה מול צבעי שיער כימים.

צבעי שיער על בסיס חינה מול צבעי שיער כימים.

יתרונות וחסרונות

איך עובד צבע שיער כימי? איך עובדת חינה לשיער?

בואו נודה בזה, כולנו חוששים מהיום הזה שבו תצוץ לה השערה הלבנה/אפורה הראשונה, שערות אפורות הן סימנים שזועקים שאנחנו מזדקנים ואף אחד לא אוהב להזדקן.
מכיוון שאיננו יכולים לחזור ולהיות צעירים, עוד לא נולד הגאון שימצא פטנט לזה, עד אז אנו מנסים כמיטב יכולתנו להסתיר את זה על ידי החלת איפור, צבעי שיער ומוצרי יופי אחרים על עצמנו.

כמעט לכל מוצרי קוסמטיקה לעור שאת משתמשת, יש כמה יתרונות וחסרונות, עלינו לשפוט ולהחליט אם הם שווים וטובים לנו.

צביעת שיער אינה שונה כלל, אך יש לנו כמה אפשרויות כאשר אנו מנסים לבחור את צבע השיער הטוב ביותר אשר יתאים לצרכים שלנו, הראשון והנפוץ ביותר הוא צבע שיער כימי, המוצר שכמעט כולם משתמשים בו וכל העולם מכיר.

הבא הוא צבע טבעי הנקרא חינה, הוא עשוי מצמח טבעי שנחשב לטוב ביותר לשיער.

בואו נשווה בין השניים ונחליט באיזה מהם עלינו להשתמש כדי לשמור על עצמנו וגם להיראות צעירים יותר.

אז לפני שאנו מסתכלים על היתרונות והחסרונות של צבע כימי וטבעי, עלינו לדעת תחילה כיצד שניהם עובדים.

איך עובד צבע שיער כימי

עוד קצת על צבעי שיער והחלקות ומחלת הסרטן

ישנם כ -3 סוגים של צבעי שיער כימיים שתוכלו להשיג, הראשון הוא הצבע הזמני, הצבע עובד על ידי ציפוי השיער, סוגים אלו של צבע שיער כימיים מחזיקים בדרך כלל  2 עד 3 חפיפות.

הבא בתור הוא צבע השיער חצי קבוע, הצבע עובד על ידי מולקולות צבע קטנות מספיק כדי להחליק בין המבנה דמוי קנה המידה של ציפוי השיער ולהיצמד לליבת השיער.

סוג מסוים של צבעשיער זה הוא זה שמשתמשים בו הכי הרבה ומחזיק בדרך כלל כעשר חפיפות עד לדהייה.

הסוג השלישי של צבע שיער כימי הוא המסוכן ביותר והוא פוגע בשערותיו של האדם המורח אותו. צבע שיער קבוע הוא כפי שהשם מרמז עליו הוא קבוע והוא לא דוהה עם הזמן.

השיער צריך לצמוח או ליפול כדי לחזור לצבע המקורי.

צבע כימי זה עובד בשני שלבים, הראשון הוא שהוא משתמש בחומר כימי שפותח את השיער ואז בשלב השני משמש להסרת הצבע הטבעי של השיער ולחמצונו בעזרת הצבע החדש.

איך עובדת החינה

חינה היא צבע שיער טבעי העובד בצורה שונה למדי בהשוואה לצבעי השיער הכימיים.

לשם צביעת השיער,תהליך המריחה של החינה ארוך למדי מתהליך הצביעה הכימי המסורתי שכולנו מכירות, לוקח בממוצע כחמש שעות מרגע המריחה הנכונה של חינה ועד לשטיפה ולא מן הנמנע שזה אפילו לוקח יותר זמן.

כאשר מורחים חינה היא עוטפת את השיער, ואז העיסה מחליקה לאט לאט בין קשקשי השיער, משנה את צבע השיער ומפקידה את עצמה על המלנין של השיער. תהליך זה עשוי לקחת כמה פעמים של צביעה עם חינה כדי לקבל גוון מושלם על השיער

היתרונות והחסרונות מצבעי שיער כימיים וחינה

יתרונות חסרונות צבעי שיער

יתרונות לשימוש בצבע כימי

יש סיבה שצבעים כימיים נפוצים בהרבה מחינה ותהליכים טבעיים אחרים. צבעים כימיים הם הרבה יותר מהירים מהחינה שנהוג לשבת איתה לפחות שעתיים לעומת 45 דקות עם צבע כימי. השינוי בצבע מושלם ואחיד
בנוסף עם צבע שיער כימי, יש לך אפשרות לצבוע את שיערך בכל צבע שאת אוהבת בלי שום הגבלה מכל סוג שהוא. מכיוון שהוא כל כך קל לשימוש ויש פחות זמן המתנה לסיום הצביעה, מרבית מספרות השיער מאומנות להשתמש בצבעים כימיים בלבד וזה יכול ליצור בעיות לאותם אנשים שרוצים להשתמש בחינה.

יתרונות השימוש בחינה

חינה מגיעה בשתי צורות בסיסיות, הראשונה היא החינה הטבעית במאה אחוז, היא צובעת את שיערך בכתום, צבע שלרוב נשים לא אוהבות, הצורה השנייה היא תערובת של צמחי מרפא טבעיים וחינה המספקת קצת יותר אפשרויות צבע שאינן כתומות. חינה היא מוצר טבעי ויש לה יתרונות רבים בהשוואה לצבע כימי.

מכיוון שחינה עוטפת את שיערך, שיערך מתחזק והוא מוגן מפני לכלוך, מזג אוויר ומצבים אחרים כמו כינים וקשקשים. חינה גם הופכת את שיערך לסופר מבריק וחלק, לא רק שהחינה גורמת לשיער שלך להיראות טוב יותר, אלא שהיא גם עוזרת לך להיראות צעירה יותר.

חסרונות בשימוש בצבע כימי

קל להשתמש בצבע כימי, אבל ישנם הרבה חסרונות כשאת משתמשת בצבעים כימיים באופן קבוע. צבע שיער כימי פוגע קשה בשיערך ומייבש ומחליש את שיערך.
מחקרים מראים כי צבעי שיער כימיים נקשרו לעתים קרובות למחלות מרובות ותגובות אלרגיות, זאבת, אסטמה ולימפומה שאינה הודג'קין הן חלק מהמחלות הנגרמות כתוצאה משימוש בצבעי שיער כימיים.
ישנם גם מותגים של צבעי שיער כימיים עשויים להכיל רכיבים הגורמים לסרטן ןלסיכוני בריאות, צבעי שיער כימיים דוהים מהר, דבר שמצריך לבקר בסלון לעיתים קרובות לצביעה חוזרת.

חסרונות של שימוש בחינה

בהשוואה לחסרונות של צבע שיער כימי, החינה אפילו לא נמצאת באותה קטגוריה. עם זאת, ישנם עדיין כמה חסרונות בשימוש בחינה.
חינה לא מבהירה שיער, אם בוחרים צבע צריך לדבוק בו, מריחת חינה אורכת זמן רב מאוד, השארת הצבע על השיער היא ארוכה.

 

מקווה מאוד שעזרתי 🙂

Scroll to top