Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

ההבדל בין צבעי שיער על בסיס חינה לצבעי שיער כימים

מה ההבדלים

בין חינה לצבע שיער רגיל?

שינוי זה תמיד טוב וכשהשינוי הוא בצבע השיער, זה נותן שינוי למראה של האדם. אומנות צביעת השיער חיה ובועטת כבר מאות שנים. ההבדל היחיד הוא שקודם לכן הייתה רק ​​חינה ועכשיו זה כולל גם צבעי שיער כימיים. לשתי אפשרויות צביעת השיער הללו יש הטבות וחסרונות משלהם, אז בואו נכיר אותן טוב יותר.

מה זה חינה?
חינה, הידועה בכינויה מהנדי, היא בעצם צמח הגדל באקלים חם ויבש כמו הודו, העלים שלה נקצרים, מיובשים ונטחנים לאבקה דקה שעושים ממנה משחה והיא משמשת לצביעת השיער, עור ואפילו ציפורניים. זוהי אחת הצורות העתיקות והטבעיות ביותר ששי לצבעי שיער.

איך חינה עובדת?
חינה מכילה רכיב טבעי של צבע אדום, הנקרא lawsone. כאשר משתמשים בה לצביעת שיער, החינה מצפה את ציר השערה וה-lawsone נודד בהדרגה מהחינה אל ציר השערה דרך רווחים בקוטיקולה השערה, אשר לאחר מכן נקשרת עם קרטין ומחזקת את הקוטיקולה .פעולה זו גורמת לשיער להצבע בצבע טבעי. כאשר חוזרים על פעולת הצביעה שוב ושוב, צבע השיער מתחזק ומעמיק.
מכיוון שהיא מרכיב טבעי, היא מגבירה את חוזק השיער וגם מתחזקת את יכולת שימור הלחות בשיער. בנוסף, מצב הקרקפת משתפר, מפחית נשירת שיער וקשקשים. שכבות החינה על פני השיער מגנים עליו מפני קרני UV וזיהום וכתוצאה מכך השיער בריא ומבריק. אז בסך הכל, צביעת השיער בחינה לעולם לא יכול להשתבש.

מהו צבע שיער כימי?
צביעת שיער קבועה בצבעי שיער כימים גורמת לשינויים מתמשכים בשיער ולכן שינוי צבע זה נמשך עד שהשיער צומח או נושר. היתרון הידוע ביותר של צבע כימי הוא שהוא מאפשר לך לשנות את צבע השיער שלך בתדירות גבוהה כמו שאת רוצה וגם נותן לך מגוון עצום מבחינת צבעים.
מכיוון שזהו צבע שיער קבוע הצבע הכימי עמיד בפני חפיפות מרובות והצבע אינו דוהה. אמנם שימור הצבע הוא טוב, אבל לפעמים הקוטיקולות נפגעות והלחות בשיער יורדת וכתוצאה מכך מקבלים שיער יבש ופגום.

קוטיקולה (Cuticle): השכבה הראשונה והחיצונית של השיער שמורכבת משכבות קרטין חסר צבע. היא מספקת לשערות את הזוהר והברק האופיינים לו והיא אחראית בצורה כלשהית לחוזק ולקשיחות השיער.

איך עובד צבע שיער כימי?
עם צבעי שיער קבועים, נעשה שימוש בכימיקל כגון אמוניה או תחליף עדין יותר כדי לפתוח את התאים דמויי האבנית של קטיקולת השיער. לאחר מכן משתמשים בכימיקל אחר שנקרא המפתח כדי להפשיט את צבע השיער הטבעי של המלנין ולהפעיל תגובות כימיות שמחמצנות ומפקידות את הצבע החדש לשיער ומעניקות לו מראה חדש ורענן.

איך חינה וצבע שיער שונים?
עכשיו אנחנו יודעים שחינה היא מרכיב טבעי בעוד שצבע שיער הוא מרכיב המבוסס על כימיקלים, אבל האם זה כל מה שאנחנו צריכים לדעת לפני שנקבל החלטה לגבי החיים שלנו? לא בהחלט לא!
שאלות שנישאלו על חסרונות בשימוש בחינה.
חינה לא פוגעת בך פיזית, אבל עדיין יש לה חסרונות שיש להם פתרונות
1. שאלה: הצבע עשוי לדהות לאחר שבועיים שלושה  תשובה: בינכה צובעים כל 3 שבועות שורש
2. שאלה: כתמים על העור והבגדים – תשובה: לכן לובשים בגדים ישנים
3. שאלה: קשה לשטוף – תשובה: במיוחד משיער מתולתל זה קשה
4. שאלה: מריחת חינה היא תהליך שלוקח זמן – תשובה: זה בדיוק כמו מריחת צבע בבית, שורשים ואורך.
5. שאלה: זה עלול לייבש את השיער – תשובה: נכון, לכן אפשר להוסיף רבע כוס קרם קוקוס לעיסה.

כמה סוגים של צבעי שיער על בסיס חינה יש?

ישנם סוגים שונים של צבעים שיתנו לך גוון מגמתי מבלי לפגוע בשיערך פיזית. את יכולה לבחור את אלה:
1. גוונים לשיער בלונדיני מדהימים
2. גוונים של אדום קורן
3. גוונים של חום יפה
4. ושחור טבעי ללא PPD

ההבדל בין צבעי שיער על בסיס חינה לצבעי שיער כימים
Scroll to top