Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

כיצד להשתמש בשמן כורכום לעידוד צמיחת שיער

שמן אתרי כורכום טהור

ניתן ללקיחה פנימית

נלמד כיצד לעודד צמיחת שיער בריאה באמצעות היתרונות הטבעיים של שמן כורכום טהור.

כורכום משמש לאורך הדורות לטיפול במגוון מחלות ומצבים הודות לתכונותיו נוגדות החמצון, האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.
כל זה קורה בעיקר הודות המרכיב הפעיל העיקרי שלו, כורכומין, פיגמנט שרבים מאמינים שיכול לעזור גם לשפר את המצב הכללי של השיער. החלטנו לבחון מקרוב כיצד להשתמש בשמן כורכום לעידוד צמיחת שיער ולחקור כמה מיתרונותיו הרבים לטיפוח השיער.

האם כורכום טוב לכל סוגי השיער?
החדשות הטובות הן שכורכום יכול להועיל לכל סוגי השיער, אז בין אם יש לך שיער דק ויבש או שיער עבה ושמנוני, ניתן להשתמש ללא חשש

אם יש לכם מצב דלקתי בקרקפת כגון סבוריאה ואתo שוקלים להשתמש בשמן כורכום לטיפול בסבוריאה דרמטיטיס, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלכם. כורכום יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות ואולי לא מתאים לכולם. בשימוש מקומי, כורכום יכול גם לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.

מהו שמן הכורכום הטוב ביותר לשיער?
אם אתה רוצה להתחיל להשתמש בשמן כורכום לשיער שלך, השתמשי בשמן אתרי כורכום טהור. בעת שימוש בשמן כורכום, עליך תמיד לוודא שהוא מדולל בכבדות בשמן נשא, שכן כאשר מורחים אותו בלעדיו עלול להכתים ולהצהיב את העור והשיער, מה שעלול לקחת זמן ומאמץ להסיר. ניתן גם ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שמן אתרי כורכום בשיטות אחרות, כמו הוספה לאמבטיה, ערבוב עם קרם הטיפוח האהוב עליך, או כחלק ממתכון לנר או סבון.

מהו שמן הנשא הטוב ביותר לשימוש עם שמן כורכום?
שמן אתרי כורכום הוא שמן רב תכליתי שניתן להשתמש בו עם מגוון שמני נשא שונים. ניתן להשתמש בשמן קוקוס ושמן זית כדי לדלל את השמן כורכום לפני מריחתו על השיער, בעוד ששמן חוחובה ושמן ארגן הם שילובים מומלצים לשימוש מקומי על העור. יש אנשים שמשתמשים בשמן כורכום על עורם כדי להקל על הופעת אקנה ואחרים מורחים אותו לטיפול בכוויות שמש באזורים הפגועים.

האם יש תופעות לוואי של שימוש בכורכום לצמיחת שיער?
מומחים ממליצים לא להשאיר כורכום בשיער זמן רב מדי מכיוון שהוא עלול להתקשות ואולי אפילו לשלוף אותו החוצה. זו חלקית הסיבה לכך שהכורכום משמש כמשחה טבעית להסרת שיער לשיער בבית השחי ולשיער שצומח על הידיים, הרגליים, הבטן והפנים.
שמן אתרי כורכום ידוע גם כגורם לתגובות אלרגיות עבור אנשים מסוימים. זו הסיבה שחשוב תמיד לבצע בדיקת אלרגיה לפני השימוש בשמן על השיער.
כדי לבצע בדיקת אלרגיה, פשוט טפטפו טיפה אחת או שתיים של השמן בחלק הפנימי של האמה העליונה וכסו עם פלסטר למשך 24 שעות. אם אין תגובה, לא אמורה להיות בעיה עם השימוש בשמן. עם זאת, אם אתם חווים אדמומיות, גירוד או דלקת, שטפו מיד את השמן ואל תשתמשו יותר.
בין אם אתם משתמשים בכורכום כדי לעודד צמיחת השיער או כדי לשפר את מצבו הכללי, קל לעשות זאת בשגרת טיפוח השיער שלך. שימוש קבוע יכול לעזור לשפר את זרימת הדם ולהילחם בבעיות הקרקפת כמו קשקשים, ובמקביל גם לעזור להפחית את כמות השמן בשיער. אל תשאירו מסיכת שיער כורכום למשך זמן רב מדי, והקפידו תמיד שהיא מדוללת בשמן נשא כדי למנוע להכתים את השיער או העור או להתקשות ולתלוש שיער

האם שמן כורכום טוב לשיער, ומהם היתרונות?
אם אתם רוצה להשתמש בכורכום לצמיחת שיער או סתם כדי לשפר את המצב הכללי של השיער והקרקפת שלך, כמה מהיתרונות שאתה יכול ליהנות מהם כוללים:
עוזר במניעת נשירת שיער: כורכום מכיל כורכומין, הידוע בתכונות האנטי דלקתיות שלו. מכיוון שנשירת שיער נגרמת על ידי דלקת ברמה מסוימת, מאמינים שכורכום יכול להפחית דלקת שיכולה להפחית את ההשפעה של נשירת שיער על זקיקי השיער והקרקפת.

כורכום יכול להילחם בקשקשים: אם תמרחו שמן אתרי כורכום על השיער, זה יעזור להפחית את מראה הקשקשים. קשקשים לא מטופלים עלולה להוביל בסופו של דבר לנשירת שיער, כך שמריחה קבועה של כורכום יכולה להבטיח שהקרקפת תישאר בריאה, מה שבתורו עשוי לעודד צמיחת שיער חדשה.

מוסיף הגנה נוספת לשיער: נוגדי חמצון ממלאים תפקיד חיוני במאבק ברדיקלים חופשיים שיכולים להשפיע על הקרקפת, השיער ואפילו על עור הפנים. אנשים רבים משתמשים בכורכום בשל תכונותיו נוגדות החמצון, שיכולות לחזק את השיער ולהגן עליו מפני נזקים הנגרמים על ידי מולקולות מזיקות.
זרימת הדם של הגוף יכולה להשתפר: יש המאמינים שכאשר נוטלים כורכום כתוסף, זה יכול לשפר את זרימת הדם בכל הגוף – כולל הקרקפת. כאשר יותר דם זורם לקרקפת, זה אומר שיש יותר חמצן וחומרים מזינים, מה שיכול להוביל לצמיחה של זקיקי שיער חדשים.
הוסיפו 2-4 טיפות שמן כורכום לשמפו שלכם. ערבוב של השניים יוסיף עוד תכונות אנטיספטיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור לנקות את הקרקפת, בעוד שהתכונות האנטי-פטרייתיות יכולות לפעול כדי להילחם נגד קשקשים ונשירת שיער אפשרית.

שמן אתרי כורכום טהור

ליחצו לרכישת שמן אתרי כורכום טהור

שמן אתרי כורכום נלקח גם באופן פנימי. המשך קריאה...

כיצד להשתמש בשמן כורכום לעידוד צמיחת שיער
Scroll to top