Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

למה מומלץ לחבוש כובע שינה?

כשאת שומעת את המילה "כובע שינה" הדבר הראשון שעולה לך בראש זה, סבתא זקנה או השאלה, מי ישן היום עם כובעי שינה? זה כל כך ימי הביניים 🙂
למרות שאולי לא תחבשי אחד כזה (עדיין), סביר להניח שראית את כובעי השינה בסרטים או בתכניות טלוויזיה.

כובעי שינה, או כובעי שיער, הם סוג של כיסוי ראש הנלבש במהלך הלילה כדי להגן על השיער שלך כשאת מתהפכת מצד לצד בזמן השינה.

בדרך כלל הם עשויים מבד משי או סאטין, הן נלבשו במשך מאות שנים ויש להם מספר פונקציות. אצל נשים אפרו אמריקאיות, חבישת כובע לילה נפוצה כמו צחצוח שיניים; עם זאת, הודות לרשתות החברתיות, נשים מכל העולם לומדות על יתרונות היופי של כובעי השינה.

לדבריהן, כובע שינה הוא אחד מפריטי טיפוח השיער החיוניים ביותר שחייב להיות בשגרה היומית שלך, אם אין סיבה אחרת, כדאי להשקיע בכובע שינה איכותי כדי להגן על השיער, הכובע ימנע מהשיער להתבלגן ולהפוך למסובך עם קשרים, או להרוס לך את הפן.

כובע שינה מגן על השיער
ומסייע במניעת קשרים סבוכים שעלולים לגרום לשבירת השערה. כאשר השיער מוכנס בבטחה לתוך הכובע, מעשה זה מקטין את הסבירות להתעורר עם שיער סבוך ונפוח, מה שהופך את שגרת הבוקר שלך לנעימה וקצרה יותר. הטבה נוספת היא פחות קרזול וקצוות מפוצלים. מוצר זה מגן על השיער שלך מחיכוך בזמן השינה, מה שממזער קרזול ושבירה ומקטין את הסיכון לקצוות מפוצלים.

ציפיות כותנה סופגות לעתים קרובות את השמנים והלחות הטבעית משיערך, אך כובע שיער משי או סאטן יעזור לשמור על הלחות בשיער.

שיער יבש הוא האשם היחידי לקבלת שיער פגום ושמירה על לחות השיער יכולה להפחית את הסיכון של קרזול, קרקפת מגרדת ואפילו נשירת שיער.

כובעי לילה לשינה עושים פלאים לאנשים שסובלים מרגישות מוגברת בקרקפת לכן, כיסוי שיער לשינה ימנע את החיכוך בין הקרקפת והציפית.

זה כיף בחורף, כי הוא מחמם את הראש, האיבר היחידי שנישאר מחוץ לשמיכה 🙂

Scroll to top