Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

מסכת חינה לשיער: 5 צעדים קלים להשגת שיער מדהים

מסכת חינה לשיער

5 צעדים קלים להשגת שיער מדהים

ללא כימיקלים, ללא מספרות

לעתים קרובות אומרים כי שיער ועור טובים עוברים בירושה, אך מה שאת עושה עם הגנים הטובים שלך תלוי בך לחלוטין.

חלק גדול מניהול חיים בריאים תלוי בסוג האוכל שאנו אוכלים, בהרגלי החיים שלנו ובדרך בה אנו מטפלים בגופנו.

כאשר האיזון המכריע הזה מופרע, הוא משפיע על תפקודי הגוף שלנו. כיום תזונה נכונה עשויה לא להספיק למשטר היופי הקבוע וייתכן שצריך לפנות לטיפולים טבעיים כדי להילחם בנזקים החיצוניים שנוצרו עם השנים.

מוצרים קוסמטיים בדרך כלל מכילים חומרים רעילים וכימיקלים לא רצויים אשר גורמים נזק רב יותר מאשר תועלת  לעור ולשיער שלנו, לכן, עלינו לחזור למדע העתיק של האיורוודה.

אם אתן מחפשות משהו נוסף שישלים את מראה השיער היפה שלכן,  אתן במקום הנכון. אספר לכן על המרכיב המסורתי שכבר מזמן משמש לקבלת שיער בריא.

החינה

החינה מצוינת לשיער. ניתן לערבב אותה עם מגוון מרכיבים צמחיים כמו ריתא, שיקאקי, אלוורה, נים ואמלה", שיתף ד"ר דיפאלי ברדוואג ', מומחה מוביל בתחום העור והשיער בדלהי, זה צבע נהדר לשיער מכיוון שהחינה נותנת ציפוי כפול לשיער שלך.

שימוש קבוע בחינה מעניק לשיערך ברק, גוון בורדו עשיר והיא מגנה על השיער מפני נזקים חיצונים. כמו כן, נראה כי החינה מועילה בטיפול נגד קשקשים ובקרקפת מגרדת.

כיצד להשתמש במסכת חינה

כמה נקודות מכריעות שיש לזכור.

ודאי תמיד שלא תניחי למסכה להיות על הראש לאורך זמן, החומר יתקשה ויהיה קשה להסירו אחר כך.

תמיד יש ללבוש כפפות כדי להימנע מהכתמת הידיים.

וודאי שאת משתמשת תמיד באבקת חינה טרייה, אבקה ישנה לא תביא לתוצאה הרצויה.

1. החינה הולכת היטב עם שקיקאי, רטה (אבקת אגוזי סבון), אמלה, נים, אלוורה ומרכיבים טבעיים רבים אחרים.

ניתן להשתמש ב 30 גרם אבקת חינה טבעית ולשלב אותה עם 10 גרם של אבקת אמלה, 10 גרם אבקת שקיקאי, 10 גרם אבקת נים ו10 גרם אבקת אגוזי סבון, ניתן אפילו להוסיף כפית אבקת זרעי חרדל. (לקרקפת רגישה ללא חרדל שלא ישרוף)

3. הכינו משחה על ידי הוספת כפית שמן קיק או שמן זית. ו 2 כפות יוגורט קפיר (קורד) לתערובת האבקות צמחים והחינה שהכנתן, השמן יזין את הקרקפת והשיער ואילו קפיר יעזור בלחות, הוסיפו מים עדיף מזוקקים או מי קוקוס כדי להגיע למרקם משחתי.
4. לחינה יש תכונות חומציות הניתנות לנטרול על ידי הוספת רכיבים כמו קורד (יוגורט כפיר). אפשר לנסות להוסיף פרחי אבקה כמו היביסקוס. ההרכב נשאר זהה – יחס של 3 מנות חינה: 1 מנת צמחי מרפא", סיכם ד"ר ברדוואג '.

5. השאירי את המסכה על השיער שעה וחצי. במקרה והזמן שלך לחוץ, שימי כובע מקלחת או ניילון נצמד, עטפי במגבת חמה סביב הראש, יש לשטוף פעם אחת ולהשתמש בשמפו צמחי מרפא עדין.
תמיד מומלץ לבצע בדיקת אלרגיות לחומרים גם צמחיים.

הערה חשובה

השימוש במסיכה ישנה את צבע השיער אם השיער בהיר

צמחי מרפא
צמחי מרפא מהודו
קסיה איטליקה - חינה לשיער בהיר
Scroll to top