Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים - 052-3852200

שמן חרדל לשיער: יתרונות וכיצד להשתמש בו

שמן זרעי חרדל בכבישה קרה
שמן זרעי חרדל בכבישה קרה

שמעתם על היתרונות של שמן חרדל? אז בהודו, השמן מהווה חלק עצום מהבישול בחלקים מסוימים של המדינה. למרות שהריח החריף לא מוצא חן בעיני הרבה אנשים, כדאי לדעת ששמן זה מציע מגוון רחב של יתרונות בריאותיים. מחזק את החסינות הבריאותית, מזין את העור ומעודד צמיחת שיער. זה נכון, שימוש בשמן חרדל לשיער יכול להעניק לך שיער ארוך ובריא. 

אבל לפני כן
אמצעי זהירות לנקוט בעת שימוש בשמן חרדל לשיער
1.שטפו את השיער לפני שאתם מורחים את השמן מכיוון שהשמן יכול למשוך הרבה אבק ולכלוך.
2.הימנעו משימוש בשמן מדי יום, מספיקות שלוש פעמים בשבוע כדי לקבל את כל היתרונות.
3.השתמשו בכמות הנכונה של שמן, לשיער פגום ויבש תזדקק ל-4-5 כפיות שמן, לשיער רגיל או עדין השתמשי לא יותר מ-2 כפיות ולא יותר מפעמיים בשבוע, בנוסף
בשל ריחו החריף, שמן חרדל משמש כדוחה חרקים בתרסיסים להרחקת יתושים ונמלים.
שמן חרדל הוא חם באופיו ולכן נמצא בשימוש נרחב באיורוודה לטיפול בהצטננות ושיעול.
הוא עובד כמרכך לשיער מצוין בשל נוכחותם של חומצות לינולאית ואולאית.
כמה מחקרים מצביעים על כך ששמן חרדל יכול להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם בעד 70%.
תערובת של מלח ושמן חרדל שימשה באופן מסורתי לעיסוי חניכיים.
1. יתרונות השימוש בשמן חרדל לשיער
חלבון וחומצות שומן אומגה 3 הן המרכיב העיקרי בשיער ושמן חרדל מכיל את שניהם בשפע. בשל נוכחותם של שני מרכיבים אלו, שמן זה יכול להגן על הקרקפת והשיער שלך מכמה מבעיות השיער הנפוצות ביותר, בהמשך נלמד את היתרונות של שמן חרדל לשיער.

* פועל כמרכך טבעי

האם השיער שלך יבש, פגום וחסר חיים? החליפי את השמן הנוכחי שלך בשמן חרדל לעיסויי שיער ותחזירי את השיער בחזרה לחיים. שמן חרדל מכיל חומצות שומן אלפא הנועלות את הלחות בשיער וגורמות לו להיראות שמח וקופצני. השמן עובד כמרכך טבעי, נותן לחות לשיער מהשורש ועד לקצה ומוסיף ברק בריא. אם השיער שלך ניזוק בגלל עיצוב בחום קבוע, שמן זה יעזור לפתור את הבעיה.

מזין שיער

נשירת שיער ודלילות שיער היא בעיה נפוצה בקרב גברים ונשים כאחד. למרות שיכולות להיות סיבות רבות מאחורי בעיה זו כמו גורמים סביבתיים, מתח, חוסר טיפוח שיער ועוד, שמן חרדל יכול לטפל בבעיה זו בקלות. כל מה שהשיער שלך צריך הוא קצת הזנה עמוקה, ועיסוי שיער בשמן חרדל, דבר זה יעניק טיפול לזקיקי השיער ויחזק את השיער מהשורשים ובכך יקטין את נשירת השיער והדלילות.
iii) מקדם צמיחת שיער
מרגישים שצמיחת השיער שלכם הפכה בעייתית? זה בהחלט אפשרי! אנחנו מאבדים בערך 100 קווצות שיער ביום בממוצע אבל זה לא אמור להדאיג כל עוד הם מוחלפים בשיערות חדשות. כאשר ההחלפה לא מתרחשת בגלל מתח או סיבה אחרת, השיער מתחיל להיראות דק. מכיוון ששמן חרדל הוא מקור נהדר לברזל, מגנזיום, סידן, נוגדי חמצון וויטמינים A, D, E ו-K, השימוש בו לשיער יכול להועיל מאוד בעידוד צמיחת שיער על ידי קידום זרימת הדם בקרקפת.

מונע קשקשים

קשקשים יכולים להיות בעיית שיער מביכה למדי הנגרמת על ידי קרקפת יבשה מדי, זה יכול גם לגרום לגירוד וגירוי. יתרון נוסף של שימוש בשמן חרדל לשיער הוא שהוא יכול לטפל בבעיית הקשקשים. שמן החרדל עשיר בנוגדי חמצון ובאופיו הוא אנטיבקטריאלי ושימוש קבוע בשמן זה יכול לנקות את הקרקפת ולעזור להיפטר מקשקשים. כל שעליך לעשות הוא לעסות את השמן לתוך הקרקפת ולתת לו לעשות את עבודתו. אפשרו לו להישאר כמה שעות או לילה ושטפו אותו עם שמפו עדין.

 שומר נגד זיהומים בקרקפת
זיהומים בקרקפת שכיחים למדי בתקופת הקיץ הלחות והלחות הקבועים, השמנים הטבעיים בקרקפת והצטברות המוצר יכולים להזמין בעיות בקרקפת רבות. זה יכול גם לעכב את צמיחת השיער על ידי חסימת זקיקי שיער. עם זאת, שימוש קבוע בשמן חרדל על השיער יכול למגר פטריות ולמנוע זיהומים בקרקפת.

ולסיום
לשמן חרדל ואלוורה יש תכונות הזנה והרגעה מעולות ושימוש בשילוב שניהם לשיער יעשה פלאים לשיער. 

בקערה, שימו 2 כפות ג'ל אלוורה טהור רצוי מהגינה ולאחר מכן הוסיפו לה מעט שמן חרדל. (תלוי במצב השיער) 

מערבבים היטב ומרחים אותו על הקרקפת והשיער בצורה אחידה. תנו לזה לנוח לפחות שעה על השיער והקרקפת ושטפו עם השמפו והמרכך הרגילים שלך. 

מסיכה זו מתקנת שיער פגום כמו גם מונע ממנו נזקים עתידיים.

טיפ מקצועי: לחזור על מסיכה זו פעמיים בשבוע כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.*

שמן זרעי חרדל בכבישה קרה
Scroll to top