Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים - 052-3852200

שמפו מוצק, מרכך מוצק, למה בעצם זה טוב?

למה לעבור

לשמפו ומרכך מוצק

תכירו את הדבר הבא, שמפו ומרכך מוצקים (ברים)

שמפו מוצק הנקרא גם שמפו בר ומרכך מוצק, מציגים מינימליזם במיטבו.

הברים הקטנים עוזרים ליצור אסתטיקה מינימליסטית במקלחת/חדר האמבטיה שלכם על ידי הפחתת המראה העמוס של הבקבוקים. המוצר הקטן הזה מפחית משמעותית את כמות העומס במקלחת ועם פחות דברים, לא רק שזה נראה טוב יותר, זה אפילו קל יותר לניקוי.

שמפו מוצק ללא אריזה
זו ללא ספק הסיבה מספר אחת לעשות את המעבר לשמפו ומרכך מוצקים, הם אינם דורשים בקבוק פלסטיק ולכן הם הרבה יותר טובים וידידותיים לסביבה מאשר עמיתיהם בבקבוק.

שמפו מוצק מרוכז מאוד.
הברים מרוכזים יותר משמפו ומרככים מסורתיים, כך שניתן להשתמש בפחות בכל מריחה והם יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

זה נכון במיוחד עם טיפול נאות, אל תתנו לברים שלכם להיספג במים, ואל תאחסנו אותם בקופסאות שאוגרות מים.

מדוע הם מחזיקים מעמד יותר זמן? 
תסתכלי על בקבוק השמפו או מרכך במקלחת שלך או על המדפים בחנויות והמרכיב הראשון שתראה הוא מים. זה מסביר מדוע בדרך כלל צריך כמות בריאה של מוצר כדי להשיג את הביצועים שאת רוצה. זה נכון, רוב הבקבוקים ממליצים להשתמש רק בכמות בגודל של מטבע, אבל ביננו, כמה מאיתנו באמת משתמשות בכמות המומלצת ולא מגזימות עם השמפו או המרכך? עם הברים, הרבה יותר קשה להשתמש יותר מדי, במיוחד כשאת מורחת את השמפו המוצק ישירות על השיער, בשני שפשופים על השיער, תראי איזה קצף מדהים יוצא מהבר הקטן ותוכלו לדעת די מהר מתי הגעת לקצף הרצוי.

המרכך המוצק דורש מעט מאמץ נוסף כדי שהשיער יצופה בכמות מספקת של המרכך כדי להרגיש חלקלק, מה שעוזר להאריך את חיי המוצר ולמנוע יישום יתר.
שפשפי את המרכך על השיער מכל הכיוונים עד שתרגישי שהשיער שלך רך ונעים, השאירי כ 2 דקות ושטפי..

הברים מעולים לנסיעות
שמפו ומרכך מוצק נהדרים לנסיעה מכיוון שאינך צריך לדאוג לגבי פוטנציאל לשפיכה או הגבלות נוזלים. הברים מושלמים לנשיאה מכיוון שהם לא רק קטנים וקלי משקל, מה שאומר שאינך צריך לתכנן את האריזה סביב מוצרי טיפוח השיער שלך. והכי טוב, הם עוזרים למנוע שימוש בשמפו ובמרככים כימים במלון, מה שחוזר לנקודה מס' 1 לגבי הפחתת פסולת אריזות.

השמפו והמרכך מעולים לחיסכון במקום, בהיותם הרבה יותר קטנים וקלים יותר מאשר עמיתיהם בבקבוקים ביחס למספר השטיפות שתוכלו לקבל מאותה כמות של מוצר, השמפו והמרכך עוזרים לכם לחסוך במקום ובחומר. זה שימושי במגוון מצבים, החל משמירה על ארונות האמבטיה שלך מסודרים, אין יותר סחיבת בקבוקים מהסופר ועד לאריזה נוחה ולא תופסת מקום לקראת טיול קרוב.

הברים הם רב תכליתיים

ניתן להשתמש בשמפו גם למטרות אחרות כמו שטיפת הגוף, חיות המחמד שלכם, או את הבגדים שלך בזמן נסיעה. המרכך מתאים גם לגילוח פנים (לגברים כמובן) ורגליים ומשמש כקרם לחות לעור בזמן המקלחת.

השמפו משאיר תחושה של שיער נקי

הברים הם אופציה טבעית, ללא מלחים, ללא כימיקלים והם מתאימים לנשים, גברים, ילדים וחיות מחמד.
השמפו נגד קשקשים ויכול למנוע נשירת שיער.

השמפו מעולה לשיער שעבר החלקה בדיוק כמו המרכך, אינו מכיל SLS או כימיקלים אחרים.
לגברים, השימוש בשמפו ובמרכך לשיער ולזקן, שיער הזקן שלכם רק יודה לכם.

נסו את השמפו והמרכך ותשכחו מכל מה שהכרת עד היום בטיפוח השיער.

Scroll to top