Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים - 052-3852200

שמן אתרי לבנדר

18.00 75.00 

שמן אתרי לבנדר

10 מ"ל – 20 מ"ל

שמן לבנדר מופק מפרח הלבנדר הסגול, שמן הלבנדר נחשב לשמן אנטי בקטריאלי, אנטי דלקתי, אנטיפסטי, אנטי פטרייתי ומשמש כמשכך כאבים.

הלבנדר מתאים בין השאר לעזרה ראשונה, לטיפול בכוויות, לכאבי אוזניים, להרגעה ולשינה רצופה ורגועה.

הצמח בעל הריח המשכר

 

תיאור

שמן אתרי לבנדר

לעזרה ראשונה בבית – שמן לבנדר יעיל מאוד בכל הנוגע לחיטוי והרגעת פצעים, ריפוי כוויות, הרגעת עקיצות, לחתכים, לעור עם אקנה, פסוראזיס וצלקות. 

שמן לבנדר מזרז את ריפוי רקמות העור.
שמן לבנדר עוצר דימום בשניות. 
השמן מרגיע גירודים כמו עקיצות או אלרגיה, מרגיע כאב ומסייע לפצעים להירפא.

ניתן לטפטף ישירות מהשמן לאזור הפצוע באזורים קטנים בלבד, לכוויות גדולות מומלץ למהול כמה טיפות שמן לבנדר עם שמן שקדים, זית או זרעי ענבים, ולמרוח על העור.

 להקלה בדלקות אוזניים – חממו מעט שמן זית, הוסיפו 3 עד 5 טיפות שמן אתרי לבנדר, זהירות, המתינו עד שהשמן יתקרר, בעזרת צמר גפן קטין, ספגו מהשמן ולאט ובעדינות הכניסו את צמר הגפן הטבול בשמן לתוך האוזן. 
במרבית המקרים, אם הדלקת לא ממש חריפה ודורשת רופא, ישנה הקלה מיידית, ניתן לטפטף ישירות לתוך האוזן ,מתאים לשימוש גם אצל תינוקות וילדים. 

שמן אתרי לבנדר לגרד בנרתיק – למלא אמבט במיים חמימים, טפטפי 2-3 טיפות שמן לבנדר בשילוב עם שמן גרניום ועץ התה, אם אין לך אמבט, עשי שטיפה עם השמנים באזור הנרתיק.

שמן אתרי לבנדר לקוסמטיקה – ניתן לשלב את השמן עם קרם בסיס או חמאת בסיס –  טפטפי כמה טיפות לתוך שמן קוקוס או חמאת שיאה ומרחי על העור.

שמן לבנדר מזרז את ריפוי רקמות העור.

מידע נוסף

כמות

10 מ"ל 18 ש"ח, 20 מ"ל 28 ש"ח, 100 מ"ל 75 ש"ח

Scroll to top