Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

אבקת קליפת תפוז אורגנית

22.00 38.00 

כמות50 גרם – 100 גרם

אבקת קליפת תפוז מכילה חומצת לימון המסייעת בהבהרת העור והבהרתו באופן אורגני. שימוש קבוע באבקת קליפת תפוז יכול לעזור להסיר את השיזוף ולהעניק לעור שלך זוהר, כמו כן, השפעת ההלבנה של האבקה תסייע בהפחתת כתמי פיגמנטציה קלה.

אורגני כשר, אכיל, ניתן להוסיף למזון, קליפת תפוז אורגנית היא המקום שבו רוב ויטמין C בתפוז נמצא, קליפת תפוז אורגנית היא מקור נהדר לפקטין. אבקת קליפת תפוז היא דרך בריאה וקלה להגביר את הצריכה הכוללת של ויטמין C.

תיאור

אבקת קליפה תפוז אורגנית – סינסיס הדר

הדר סיננסיס הוא מקור טבעי עיקרי לויטמין C  יחד עם נוגדי חמצון ופקטין. קליפת תפוז טחונה ומנופה נקצרת מהפרי הבשל של עץ התפוז. יש  המאמינים כי אבקת קליפת תפוז אורגנית היא אחד המוצרים הטבעיים הבריאים ביותר בשל הכמות הגדולה של ויטמין C

קליפות תפוזים הן מרכיב מעולה לטיפוח העור לעור נוטה לאקנה. הם מכילים מינרלים מרכזיים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום המקדמים עור זוהר, צעיר ומראה חלק. הפילינג יכול גם לחדש תאים מתים ולהעניק לחות לעור.

אבקת קליפת תפוז עוזרת לדהיית סימני אקנה וכתמי עור. נוגדי החמצון הקיימים במרכיב זה משפרים את תחלופת התאים כדי לרפא את העור ולחשוף גוון זוהר.

ניתן להוסיף לסלטים, יוגורט ולאכול בהנאה..

ניקוי פנים

אופן השימוש – ערבבו כמות שווה של אבקת וורדים ואבקת קליפת תפוז עם חלב או דבש, (תתחילו עם כפית מכל אבקה, אם לא מספיק, תוסיפו) מרחו אותה על הפנים ותנו לה להתייבש, לשטוף במים בתנועות סיבוביות בשפשוף עדין,  השתמשי בה פעמיים בשבוע.

אבקת עלי ורדים

חומר ניקוי טבעי המסייע בהסרת עודפי שומן ולכלוך מהפנים. מספקת הגנה מפני נזקי השמש! עשירה בויטמין C ומסייע בהרגעת עור מכוויות שמש, יש לה גם תכונות נוגדות חמצון המעכבות את תהליך ההזדקנות העור ומבהיר כתמי עור לא קשים (לא פיגמנטציה קשה) שומר על עור מוצק, חלק וגורם לעור זוהר
עלי הכותרת של הוורדים עוזרים בשיפור גוון העור אם משתמשים בהם במרווחים קבועים כמו שלוש פעמים בשבוע. ריח האבקה ניחוח וורדים מרגיע את החושים.

 

אבקת קליפת תפוז, אבקת סנדלווד וליים

אם את נאבקת להיפטר מכתמי שיזוף, שימוש קבוע במשחה זו יעזור לך. אם יש לך עור רגיש, יבש או פגום, דלגי על מיץ הליים מכיוון שהוא עלול לגרות או לשרוף את העור.
קחי שתי כפות אבקת קליפת תפוז, ערבבי עם חצי כף אבקת סנדלווד וחצי כפית מיץ ליים. הוסיפי מי ורדים או מים רגילים, ערבבי את החומרים עד ליצרת משחה חלקה. מרחי את המשחה על הפנים, לאחר שהיא מתייבשת, שטפי אותה בתנועות סיבוביות בעדינות, יבשי את העור ומרחי קרם לחות. חזרי על תהליך זה לפחות פעמיים או שלוש בשבוע כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר.

אשמח לשמוע את חווית השימוש במוצר.

מידע נוסף

כמות

50 גרם 22 ש"ח, 100 גרם 38 ש"ח

Scroll to top