Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

שמן חוחובה כבישה קרה

40.00 

שמן חוחובה 100% טהור כבישה קרה.

כמות: 100 מ"ל

לא מדולל, ללא GMO, ללא תוספים, ללא ריח, ללא כימיקלים, ללא אלכוהול, ללא הקסאן.

שמן חוחובה הוא למעשה שעווה נוזלית, אשר עוברת כבישה קרה ומסוננת מאגוז החוחובה. שמן חוחובה 100% טהור וטבעי הוא עדין מספיק כדי לשמש כשמן נשא לערבב עם שמנים אתריים אחרים. ניתן  גם להשתמש בו לבד.

מק"ט: 39246 קטגוריה: תגית:

תיאור

שמן חוחובה מקדם צמיחת שיער, מכיל ויטמין A, D ו-E ונוגדי חמצון המחזקים את שורשי השיער, ממזערים את נשירת השיער ומעודדים צמיחה. האבץ שנמצא בשמן חוחובה עוזר לשיער שלך להבריק.

השמן בעל לחות טבעית: שמן חוחובה מחדיר לחות לתוך העור על ידי יצירת מחסום ושמירה על לחות העור. ויטמין E, חלבונים ומינרלים עוזרים עם אדמומיות, יובש, צלקות אקנה.

שמן חוחובה ממש כמסיר איפור טבעי, הוא ממיס אפילו מסקרה עמידה למים.

מאזן את ייצור הקולגן: שמן חוחובה טבעי עוזר להגביר את יצירת הקולגן ואת מצב העור, המרקם, הקמטים והקמטוטים. שמן חוחובה מזין עמוק גם את הציפורניים, ומסוגל לחזק ציורניים חלשות, חוחובה משפרת את החוזק ומקדמת צמיחה תקינה של הציפורניים. רק כמה טיפות מדי יום ידועות כמספקות תוצאות.

חוחובה מוחל ישירות על העור כדי למנוע אקנה, להקל על כוויות שמש ועור סדוק. הוא משמש גם באופן מקומי כדי לעודד צמיחה מחודשת של שיער אצל אנשים שמקריחים.

מומלץ לחמם את השמן מראש כדי שיהיה קל יותר ליישם אותו. ניתן לעשות זאת בסיר נקי על כיריים או בקערה המתאימה למיקרוגל. השתמשו בערך ב 1 כף. לשיער קצר ו-2 כפות. לשיער ארוך יותר. מרחו על השיער מעל הקרקפת, ועבדו למטה בצורה אחידה עד לקצות השיער. השאירו למשך כ-20 דקות, ולאחר מכן לחפוף עם שמפו ולשטוף.

Scroll to top