Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

שמפו מוצק פחם פעיל נגד קשקשים

35.00 60.00 

שמפו מוצק פחם פעיל לשיער שמן

משקל – 60 גרם 100 גרם

שמפו מוצק פחם פעיל הוא סוג של שמפו המכיל פחם כאחד המרכיבים העיקריים שלו, פחם פעיל ידוע ביכולתו לספוג זיהומים ורעלים מהעור והשיער, מה שהופך אותו למרכיב פופולרי במוצרי טיפוח וטיפוח שיער.

מכיל חומרים טבעיים בלבד – חמאת קקאו, מקציפים ומנקים על בסיס קוקוס, פוליקווטרניום 76, פחם פעיל, משמר טבעי, קוקו אמידו בטאין, קוקו גלוקוזיד, שמן האג'ואן טהור, שמן מנטה

 

 

תיאור

יתרונות פחם פעיל, שמפו לשיער שמן

מנקה רעלים מהקרקפת והשיער
לפחם פעיל יש תכונות ניקוי רעלים מדהימות, בנוסף, שמפו פחם נקי מפרבנים, סיליקונים וצבעים, מה שמקל על המוצר להסיר ולטפל בזיהומים מהקרקפת.

בעל תכונות יצירת נפח

אחד מיתרונות הפחם העיקריים שהוא מוסיף נפח לשיער, נותן לו את ההקפצה הנחוצה. פחם פעיל מנקה לעומק את הקרקפת שלך ומסיר זיהומים שעלולים להכביד על השיער. זה גורם לשיער להרגיש קל יותר באופן מיידי. בנוסף, שמפו פחם יכול להחיות במהירות את השיער העייף, חסר החיים והמשעמם שלנו ולהשאיר אותך עם שיער בריא ומבריק.
מגביר את צמיחת השיער
הקרקפת שלך היא הרחבה של העור שלך והיא מתפקדת באותו אופן. הוא סופג לכלוך, שמן ועודפי חלב בדיוק כמו העור בשאר חלקי הגוף. זה יכול להשפיע על איכות הקרקפת שלך, אשר בתורו, משפיע על צמיחת השיער שלך. שמפוקן פחם פעיל נפטר מהזיהומים ומעודפי החלב, ומאפשר לשיער שלך לנשום. למעשה, זה מסיר את כל המכשולים שיכולים למנוע את צמיחת השיער שלך.

מרפא את הקרקפת באופן טבעי

אם הקרקפת שלך מגרדת או יבשה בצורה יוצאת דופן, יש סיכוי שזה יכול להסלים בקרוב למצבי קרקפת חמורים. שמפו פחם פעיל מנקה את הקרקפת שלך על ידי משיכת הרעלים ממנה, ופתיחת סתימת הנקבוביות בתהליך כדי לאפשר לקרקפת שלך לנשום בחופשיות.

שומר על שיער משמנוניות

מה מפריע לשיער ספורטיבי קופצני וזוהר? קרקפת שומנית! אחד מיתרונות הפחם העיקריים שהוא יכול לספוג בקלות שמן וזיהומים אחרים שהופכים את השיער היפה שלך לשמנוני וחלקלק. שמפו פחם נחשב בין חומרי הניקוי הטובים ביותר ותראי את ההבדל במראה השיער שלך כבר מהשטיפה הראשונה עצמה! בנוסף, משמעות הדבר היא שאין יותר הצטברות של לכלוך ושאריות קרמים על הקרקפת מכיוון שפחם פעיל ידוע בתכונותיו המנקות והקליפות העדינות.

לשימוש נשים וגברים בעלי שיער רגיל עד שמן – לא מתאים לשיער יבש

מידע נוסף

כמות

שמפו מוצק 35 ש"ח, שמפו מוצק 100 גרם 60 ש"ח

Scroll to top