Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

אבקת קאטה למה זה טוב?

אבקת קאטה

קאטה, אבקה הודית לטיפול בשיער

אבקת קאטה 100% טבעית (Acacia Catechu), מספקת לחות ונותנת טון של בלונד לשיער.

ממה עשויה קאטה?

עץ נשיר וקוצני שנמצא באסיה הודו וסין . ממשפחת עצי השיטה והם נמצאים בשפע ביערות אוטר פרדש, ביהאר, רג'סטאן, גוג'אראט, הימאצ'ל פראדש ונפאל. ישנם זנים שונים של עץ זה כמו Acacia Sundra, Acacia Catechuoides ו Acacia Catechu.
אלטרנטיבה טבעית מצוינת למוצרי לחות שיער כימיים, מוסיפה הרגשה של משי, יכולת סירוק, מעודדת צמיחת שיער ומסייעת למנוע נשירת שיער.
הקאטה בעלת ערכים רפואיים והיא נמצאת בשימוש בתרופות איורוודיות.  מרפא גירוד, הפרעות עיכול, ברונכיטיס ויעיל בטיפול בצרעת, כיבים, טחורים, מחלות גרון וכו'.

האם קאטה בטוחה לשיער?

מתאים לכל סוגי השיער והעור. האבקה שימשה בעבר בתרופות לטיפול בשיער כדי לשפר את הנפח, הברק והצבע של השיער. שלא כמו מרככי שיער אחרים, מוצר זה משאיר רושם מתמשך. שימוש קבוע במרכך אבקת קאטה תוסיף נפח וחוזק לשיער.

איזה צבע נותנת קאטה לשיער?

להוספה לאבקת חינה התהליך ירכך את הגוונים האדמדמים של החינה וייתן קצת גוון חום לשיער.
אבקת הקאטה נועדה לעזור לאנשים עם עור וקרקפת רגישים ולסובלים מאלרגיות קשות.

ניתן לערבב את הקאטה עם צמחי מרפא נוספים המיועדים לטיפול בשיער, צמיחה, לחות או צביעה. 100% טבעי.

השילוב עם אבקת קסיה נותן גוון בלונד לשיער בלונדיני

אבקת קאטה נקראית גם בשם elgaon Kattha /Katha /Khaira /Cutch /Cashoo /Khayer /Kher /Dant-Dhavan /Gayatrin /Kaachu /Khadiramu

הקאטה באיורוודה

איורוודה היא מסורת בריאות עתיקה אשר נהוגה בהודו במשך 5,000 שנים לפחות. המילה באה מהמונחים בסנסקריט איור (חיים) וודה (ידע).

זהו חיבור רפואי עתיק המסכם את האמנות ההינדית של ריפוי והארכת חיים באמצעות צמחי מרפא טבעיים. מטרתו הראשונה היא לשמור על בריאות ואושר, בעוד שהמטרה הבאה היא לנהל ולשחזר את מצב הבריאות והמצב הנפשי.

במאמר זה אסביר כיצד לייפות את השיער והעור באופן טבעי.
אבקת קאטה טהורה וטבעית, ללא כימיקלים וללא תוספים
100% טבעי, לא נוסה על בעלי חיים/טבעוניים
מצעיר, מחזק ומגן על השיער באופן טבעי
מעולה לאנשים אלרגיים למוצרי טיפוח שיער ועור המבוססים על כימיקלים.

מתאים לכל סוגי השיער והעור

האם זיהום וחשיפה כימית מוגברת גבו מחיר מהשיער הארוך והמבריק שלכן? ניסיתם כמה סוגי שמפו ומוצרי טיפוח לשיער, אבל הם לא מצליחים לתקן את הנזק ומספר הביקורים במספרה מתגלה כדוחק בכיס. ובכן, הגיע הזמן ללכת על אבקת הקאטה לליחוך השיער, דבר שיהפוך את השיער שלך לרך יותר, חזק יותר ומשיי יותר. נדיר למצוא מרכך שיער טבעי בשוק שיועיל לשיער שלך כמו הקאטה.
אבקת הקאטה בעלת חומרי הזנה המטפלים בשורש ובקרקפת ומעניקים לה את ההזנה והלחות הדרושה. אבקת קאטה שימשה בעבר בתרופות לטיפול בשיער כדי לשפר את הנפח, הברק והצבע של השיער.
איך להשתמש בה? כמרכך – שמים בכלי כמות רצויה של אבקת קאטה, מוסיפים מים כדי ליצור משחה. מערבבים היטב כדי שהתערובת תהיה אחידה.  חלקי את ההשיער לקבוצות כך שניתן יהיה למרוח את המשחה על השורשים. לשבת עם זה מינימום 30-45 דקות. שטפו היטב את השיער. (אפשר גם יותר)

כצבע – ניתן לערבב עם אבקת חינה טבעית או עם קסיה.

הקאטה נותנת טון בהיר לשיער.
לשימוש חיצוני בלבד

מבחן רגישות יתר

ערבבו מראש כמות קטנה של אבקה – כ-5 גרם – לפי ההוראות באריזה שלנו, ומרחו את העיסה בחלק הפנימי של הזרוע או האוזניים. לשטוף לאחר כמה שעות לאחר מכן ולהמתין 48 שעות. אם אינך חווה גירוי בזמן זה, סביר להניח שאת יכולה להשתמש בו ללא כל בעיה.

אבקת קאטה – Katha
קאטה, אבקה הודית לשיער
Scroll to top