Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

יתרונות רפואיים של חינה לעור

כוויות, עיקצוצים ודלקות

יתרונות רפואיים של חינה לעור

השיטות המסורתיות לריפוי

ישנם האומרים שהשיטות המסורתיות לקוסמטיקה טהורות ונקיות וזה הכי נכון כשמדובר בצביעת השיער בחינה.

היא אחד הצמחים העתיקים והאמינים ביותר בעלת יתרונות מרובים לאנשים בכל הגילאים.
היא אחד מצמחי המרפא המועילים ביותר אשר מצילים אנשים ממחלות שונות ושיטות טיפול מלאכותיות מזה עידנים.
יתרונות רפואיים של חינה
כפי שכבר הוזכר, ישנן דרכים רבות כיצד היא עוזרת לאנשים מהמרכיבים המועילים שלה. אבל העיקריים שבהם מוזכרים להלן.

בעיות שיער: מריחת חינה על השיער מגבירה את צמיחת השיער, והיא גם שומרת על שיער חזק ובריא. עסו שמן חינה על בסיס קבוע כדי להילחם בהתקרחות ולצמיחת שיער בשפע. אנשים גם מורחים חינה כדי להילחם בבעיות שיער אחרות כמו קשקשים, שיער אפור, חוסר ברק בשיער, שבירה, קצוות מפוצלים וכו'.

דלקת פרקים: אנשים הסובלים מדלקת פרקים או כאבים ראומטיים יכולים להשתמש בשמן מהנדי בנדיבות על האזורים הכואבים כדי להיפטר מכאב בלתי נסבל שכזה. זוהי תרופה טובה בהרבה מכל רפואה אלופטית.

תחושת צריבה: בסופו של יום קדחתני אנשים רבים חווים תחושת צריבה בכפות רגליהם עקב לחץ עבודה מוגזם או הליכה מרובה מדי. בזמן הצריבה מומלץ למרוח חינה מעורבת עם מיץ ליים או חומץ על הסוליות ולחבוש את המקום, הכאב ותחושת הצריבה ייעלמו במהרה.

• חום עוקצני: במהלך הקיץ רוב האנשים, במיוחד ילדים ואנשי משרד, חשים גירוי עוקצני בעור, אבקת חינה מעורבת במים קרים, משחה חלקה יכולים להיות תרופה מצוינת לטיפול בחום עוקצני וגירויי עור הנלווים לזה.

מחלות עור: מחלות עור מרובות כמו כוויות בעור ופריחות לרוב נרפאות בעזרת משחת חינה. אפילו צרעת ניתן לרפא לחלוטין עם חינה. בשיטות איורוודיות לטיפול בבעיות עור, אבקת החינה מיושמת לריפוי ויטיליגו שבה אדם מאבד פיגמנטים תקינים של עורו באזורים מסוימים בגופו.

מהנדי לאירועים מיוחדים

החינה קשורה באופן מורכב לאירועים מסורתיים כמו נישואים, כפות הידיים של הכלה, כמו גם העקבים, מעוטרים במשחת חינה כחלק עיקרי מהטקס הנהוג. הסיבה המדעית מאחורי זה היא תכונות הקירור של החינה המרגיעה את כפות הידיים, הרגליים ולכן את כל גופה של הכלה.

100% טבעי

אבקת חינה אדומה ללא צמחי מרפא

יתרונות חינה לעור
Scroll to top