Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

שאלות ותשובות לגבי צביעת שיער בצבעי שיער על בסיס חינה.

ישנן הרבה שאלות סביב צבעי החינה לשיער

האם היא טובה לשיער שלך?

האם זה קבוע? זה מלכלך? כמה זמן זה נמשך? האם זה קשה לביצוע? 
אלו הן רק חלק מהשאלות שעליהן אני עומדת לענות בפוסט זה על צבעי שיער על בסיס חינה.

שאלה: האם צבע שיער חינה טוב לשיער שלך?
תשובה: כן. חינה למעשה מלחחת (לחות) את השיער והקרקפת והופכת את השיער לחזק, עבה ומבריק יותר. היא גם עוזרת לשחזר את איזון ה-pH הטבעי של השיער והקרקפת. היא עוטפת את השיער ומצפה אותו במקום לפתוח אותו מה שעושה צבע שיער כימי. היא עוזרת על ידי גירוי לצמיחת השיער ןגןרמת לשיער עשיר ועבה יותר. חינה עוזרת לשפר לחות, רכות וברק תוך איזון השומן בשיער ובקרקפת.

שאלה: האם חינה תעבוד על השיער שלי?
תשובה: צבע שיער חינה עובד למעשה על כל סוגי השיער. ממקורזל ועד חלק, מגס ועד דק. חינה עובדת. כמו שנאמר בפסקה לעיל חינה עוזרת לתחזק את השיער והופכת אותו לחזק יותר, רך יותר, עבה יותר, מבריק כל הזמן תוך שיפור הלחות בשיער ובקרקפת.

שאלה: כמה זמן מחזיק צבע שיער חינה?
תשובה: הצבע יחזיק מעמד בין 4-6 שבועות תלוי בתדירות השטיפה של השיער, טבילה בים או בבריכה, המוצרים שבהם את משתמשת בשיער, כלי עיצוב כמו מחליק או פן וחשיפה לשמש. בדיוק כמו צבעי שיער אחרים הוא ידהה עם הזמן.

שאלה: איזה סוג של מוצרים עלי להשתמש על השיער שלי?
תשובה: השתמשי בשמפו ללא מלחים ומרכך שיער. חשוב לשמור על לחות בשערו, לכן, מומלץ להשתמש במסכת לחות עמוקה לפחות פעם בשבוע כדי לנעול את הצבע והלחות. וכאשר את משתמשת בכלי עיצוב הקפידי להשתמש בספריי מגן חום לפני השימוש שכן זה יעזור לשמור על השיער גמיש ורך, וייצור פחות נזק לשיער ולצבע.

שאלה: האם צבע שיער חינה הוא קבוע?
תשובה: כן, החינה נשארת מלאת חיים עד 4-6 שבועות ואז מתחילה לדהות בדיוק כמו צבעי שיער אחרים, עם זאת, כאמור לעיל, הדהייה נראית טבעית יותר מאשר עם צבעי שיער כימיים.

שאלה: האם צביעת השיער בחינה מלכלכת?
תשובה: במילים פשוטות, כן זה יכול להיות מאוד מלכלך אם לא עושים את זה כמו שצריך, אבל גם עבודות צביעה אחרות יכולות ללכלך. הקפידי לצבוע את השיער בחדר האמבטיה, מקום בטוח שקל לנקות. השתמשי תמיד בשמן או ווזלין על הפנים, הצוואר והאוזניים כדי ליצור מחסום לצבע. רק היו זהירות ואיטיות בתהליך, ככל שתמהרו כך תעשו יותר בלאגן.

שאלה: כמה זמן לשבת עם הצבע?
תשובה: זה יכול לקחת קצת זמן, תמצאי לך יום שאין לך שום מחויבויות, מין יום של בית כי התהליך יכול לקחת בין 2-4 שעות תלוי בצבע שבחרת ובחיוניות הרצויה. זה יכול לקחת אפילו יותר זמן בהתאם להוראות שניתנו. אז קחי ספר טוב או התחילי לצפות בבינג' של סידרה חדשה שרצית לראות ולא היה לך זמן כי זה הולך לקחת זמן!

שאלה: האם זה ישווה לצבע השיער שלי?
תשובה: כן ולא. חינה, כמו צבעי שיער אחרים, צובעת את השיער שלך בצבע אחיד. אם כבר יש לך שיער שיבה, השינויים עשויים להופיע בהתאם לצבע השיער שלך ואם יש לך שורשים לבנים ואחרי צביעה הם נישרו קצת בהירים, צביעה שניה תעזור לכסות את השורשים. ככל שתעשי את זה יותר הצבע יופיע טוב יותר עם הזמ ואחיד יותר. סבלנות היא המפתח כאן. אם כי דבר נהדר לגבי צבע שיער חינה הוא שהוא למעשה יכסה שיער אפור, התוצאה הסופית תלויה על הגוון שעליה נמרח ה החינה.

שאלה: האם יהיה קשה לצבוע את השיער שלי בצבע כימי לאחר שימוש בצבעי שיער על בסיס חינה?
תשובה: כן זה יהיה קשה מאוד. לא ניתן להבהיר שיער אחרי השימוש בחינה, ניתן להשתמש בצבעי שיער כימיים על השיער החדש שצמח ולעשות טסט על שיער ישן שנצבע לראות שאין ריאקציה (מין גוון ירקרק כמו שמן זית).

לסיכום, אם יש לך חשש, תעשי טסט על קצוות שיער כדי לראות מה תהיה התוצאה הסופית לפני שתצבעי את כל השיער.

אל תחששי לעבור לצבעי שיער טבעיים על בסיס חינה, תעשי את הצעד הראשון לקראת שיער וקרקפת חזקים ובריאים יותר.

שמפו ומרכך שיער מוצקים לבנדר
שאלות ותשובות לגבי צביעת שיער בצבעי שיער על בסיס חינה.
Scroll to top