Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים - 052-3852200

שמן שקדים לפינוק העור והשיער

שמן שקדים
קוסמטיקה טבעית - שמן שקדים לפינוק העור

שמן שקדים בכבישה קרה לפינוק העור, ג'ל אלוורה, קרם פנים טבעי, עשי בעצמך קרם פנים

שמן שקדים בכבישה קרה עשיר בויטמין E, בחומצות שומן חד בלתי רווי, חלבונים, אשלגן, אבץ ומספר מינרלים וויטמינים אחרים, מה שמסביר מדוע שמן זה מעולה לעור ולשיער.

שמן שקדים הוא שמן עממי המשמש לטיפוח העור והשיער.

לשמן שקדים שימושים קולינריים רבים אבל לא רקף בואי אראה לכן איך אתן יכולות להשתמש במתנה הנפלאה שנתן לנו הטבע כדי לשפר את הבריאות והעור.

למה שמן שקדים?

הוא אחד השמנים הנפוצים בקוסמטיקה טבעית

1. שמן שקדים לקבלת עור חלק, עור ללא רבב

שמן עדין, היפואלרגני, שניתן להשתמש בו בבטחה גם על עור התינוק. למעשה, זה שמן עיסוי הטוב ביותר לתינוקות. כאשר מעסים אותו בעדינות לתוך העור, הוא נספג לחלוטין, מה שהופך אותו מתאים לאחר הרחצה. כדי לשפר את הספיגה, יש לחמם את השמן לטמפרטורת הגוף לפני היישום. זה שמן טבעי ויש לו ריח משגע אשר רוב האנשים מגדירים אותו כריח נעים, ניתן לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר, או כל שמן ריחני אחר על פי בחירתך, כדי להתאים אישית את הריח שלך

2. שמן שקדים לניקוי עמוק של העור

לשמן מרקם קל והוא נספג עמוק לתוך העור, ריכוך ופירוק של לכלוך ופסולת שנצברו על העור הנקבוביות וזקיקי השיער. השמן מונע תופעות כמו ראשים שחורים ואקנה. הודות לשמן ויטמין A שיש בו,
ניתן להשתמש בבטחה בו על עור רגיש סבירות נמוכה לתגובות אלרגיות. השמן מצוין להסרת איפור במיוחד לאזור סביב העיניים. טובלים כדור צמר גפן בשמן ומניחים אותו על הפנים. אפשר להשאיר את השמן על העור במשך 2 דקות ולאחר מכן בעדינות לנגב אותו עם פיסת צמר גפן טרי..

3. שמן שקדים להסרת עיגולים כהים מסביב לעיניים והסרת שיזוף

אם יש לך עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים, השמן יכול לבוא לעזרתך. מרחי את השמן בכל לילה לפני השינה. תוכלי לראות הבדל ניכר בעוד כשבועיים.
חשיפה לשמש עלולה להדליק את העור ולגרום כאב ואדמומיות. מרחי שמן על המקומות השורפים להקלה מהירה. שיזוף לא רצוי – מערבבים כפית אחת של דבש עם כמה טיפות מיץ לימון ושמן שקדים. לשפשף עם האצבעות ולהשאיר אותו במשך שעה. לשטוף במים פשוטים.

4. שמן שקדים נגד נשירת שיער ולקסלת ברק בשיער

כל יום אנחנו מאבדים כמאה שערות, אבל זה לא משפיע על נפח השיער שלנו בגלל צמיחת שיער חדשה שמחליפה את הישן. אבל אם השיער נושר יותר ממצב רגיל, יראה סימנים של קרחת ושיער דליל אשר יכולים להוות מטרד נפשי. חשיפה למזהמים סביבתיים, ליקויים תזונתיים, חוסר איזון הורמונלי ומתח הן הסיבות העיקריות לאיבוד שיער מופרז.
ניתן להשתמש בשמן על בסיס קבוע כדי לשלוט בנשירת שיער. חממי כף אחת של שמן ומרחי אותו על הקרקפת בכל לילה לאחר הרחצה. משפשפים אותו בעדינות עד שרוב השמן נספג בקרקפת. השאירי אותו ללילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. אכילת כמה שקדים בכל יום או ערבוב כמה טיפות של שמן לתוך סלט ירקות, יעבוד גם מבפנים כדי להפוך את השיער בריא.
שמן מעולה גם למריחה על כל השיער והציפורניים.

שמן שקדים, יחד עם ג'ל האלוורה הנחשב לצמח הטוב ביוצר שיש לעור, ניצור יחד קרם גוף/פנים טבעי.

קרם פנים טבעי אלוורה ושמן שקדים – קוסמטיקה טבעית עשי בעצמך

מי כמונו יודעות עד כמה מסובך למצוא מוצרי טיפוח טבעיים ללא כימיקלים ואם כבר מצאנו, המחירים פשוט לא הגיוניים ומה אנחנו עושות בנידון? עושות בעצמנו, זה חסכוני, זה כייף, לא דורש יום לימודים ארוך והכי חשוב, את יודעת מה יש בפנים.

הבסיס של קרם זה נוצר מג'ל אלוורה, ג'ל אלוורה המעורבב עם כל שמן שאת חושבת שמתאים לך, כמו שמן שקדים, זרעי ענבים, חוחובה וכדומה.

כדי לקבל ניחוח נוסיף גם שמנים אתריים, העור שלך יראה ובריא בתוך זמן קצר ואת תרגישי גאה על המאמץ שהשקעת.

מה צריך?

כלים:
קערת זכוכית
משהו לערבב איתו (לא עץ)
משקל
כלי איחסון

רכיבים:
40 גרם ג'ל אלוורה שקוף (לא ירוק)
5 גרם שמן שומשום
5 גרם שמן שקדים
3 טיפות שמן אתרי לבנדר
3 טיפות שמן עץ ארז
שמניים אתריים לכו לפי הריח שאתן אוהבות.

הוראות הכנה:
מניחים את ג'ל אלוורה בקערה ואחריה את מחצית מכמות השמן,
התחילי לערבב במרץ, ממשיכים לערבב עד שהרכיבים יוצרים קרם.
מוסיפים את שאר השמן ומערבבים שוב כדי לשלב אותו.
מוסיפים את השמנים האתריים לקרם שנוצר וממשיכים לערבב.

זה הכל, ב 10 דקות יצרנו לעצמנו 50 גרם קרם פנים 100% טבעי.

חשוב לזכור:
* ג 'ל אלוורה שקוף ומוצק מכיל פולימר הקנרא carbomer, בשל העובדה כי בג'ל אלוורה טרי אין את המרכיב הזה, ג'ל טרי זה לא יכול לשמש כמרכיב במתכון זה.
הקרבומר הוא חומר המיועד לעבוי נוזלים וליצירת ג'ל יציב, כמו ג'ל אלוורה.
לכן, לא מומלץ להשתמש בג'ל אלוורה טרי מהגינה, כי זה פשוט לא יעבוד.

כתיבת תגובה

Scroll to top