Natura-li

חינה לשיער ⁕ צבעי שיער טבעיים *חומרי גלם לקוסמטיקה 052-3852200

שמן אמלה לשיער גולד דאבור

40.00 75.00 

שמן אמלה לשיער גולד דאבור

כמות: 200 מ"ל 

שמן לשיער דאבור אמלה גולד – סרום לשיער עם שמן אמלה, שקדים וחינה – שמן לחות לשיער ולקרקפת לכל סוגי השיער – טיפול בשמן טבעי לשיער לנשים

מומלץ לשימוש לגברים ונשים המחפשים לשמור על שיער חזק ובריא.

תיאור

שמן אמלה לשיער גולד דאבור

לשיער ארוך, רך וחזק: שמן שיער דאבור tמלה גולד נוצר תוך מחשבה על כל סוגי השיער. שמן שיער זה מועשר בתמציות אמלה טהורות, שמני הזנה וויטמינים המסייעים להזין את הקרקפת, למנוע שבירת השיער ולחזק את קווצות השיער מהשורש ועד לקצה כדי לתת לך שיערות עבות, ארוכות ובוהקות.

5 מרכיבים מזינים בבקבוק אחד: אמלה, שקדים וחינה הם המרכיבים הגיבורים בשמן זהב זהב אמלה לשיער. אמלה (דמדמנית הודית) ידועה כטיפול שיער טבעי איורוודי מסורתי המקדם שיער נפחי, מפחית קצוות מפוצלים ושומר על שיער מבריק. השקד עשיר בחומצות שומן המעניקות לחות לשיער יבש. חינה היא מרכיב מצוין לאיזון ייצור השמן על הקרקפת שלך. זה עוזר להסיר עודפי שמנים מהשיער שלך, פותח סתימות של זקיקים.

מרכיבים טבעיים: אנו משתמשים רק בשמן אמלה טבעי וטהור, שמן שקדים וחינה בתוספת תערובות מועילות של שמנים צמחיים ליצירת שמן שיער עדין לשיער ולקרקפת. כל המוצרים שלנו נקיים מכימיקלים קשים או חומרים משמרים ובטוחים לשימוש המומלץ שלהם. ניתן להשתמש בו על כל סוגי השיער כדי לשמור עליו חזק ובריא.
הוראות שימוש: השתמשו בקצות האצבעות כדי לעסות בעדינות את הקרקפת והשיער עם שמן שיער דאבור אמלה גולד והשאירו אותו למשך זמן מה (באופן אידיאלי שעה). לאחר מכן לחפוף טוב, עסו את השמפו היטב לתוך השיער והקרקפת ושטפו ביסודיות.
לתוצאות אופטימליות, יש למרוח שמן שיער דבור אמלה גולד שלוש פעמים בשבוע.
מותג שאפשר לסמוך עליו: Dabur הוא אחד המותגים האמינים ביותר בעולם והתחייבה לספק מוצרים איכותיים ואותנטיים ללקוחות ברחבי העולם. שביעות רצון לקוחות היא אחד מערכי המפתח של המותג שלנו, ואנחנו תמיד מחפשים חדשנות כדי לספק מוצרים שיכולים לעזור לאנשים לחיות חיים בריאים יותר.

Facebook
Twitter
LinkedIn

מידע נוסף

משקל 200 גרם
כמות

בקבוק – 40 ש"ח, 2 בקבוקים 75 ש"ח.

Scroll to top